Näin hoidamme vahinkotilanteet
Sujuvuus syntyy hiotusta kommunikoinnista ja kokeneista ammattilaisista
Toimintatapa pähkinänkuoressa:
1. Saavuttuamme arvioimme tilanteen.
2. Aloitamme jälkivahinkojen torjunnan ja teemme vahinkopäivystyksessä vain tarvittavat toimenpiteet.
3. Tiedämme kokemuksesta, että vahinko on usein raskas kokemus. Tilanteen normalisointi on tärkeä osa ja autamme siinä parhaamme mukaan.
4. Tiedotamme tarvittavia tahoja.
Tiedottaminen ja kommunikointi on osa toimintatapaamme
Tarvittavien tahojen tiedottaminen sovitulla tavalla on osa vahinkopäivystystä. Erittäin haastavat tilanteet raportoimme aina välittömästi. Näin kaikki ovat ajantasalla tilanteesta. Normaalit päivystystilanteet selvitämme virka-aikana.
Tehokkuutta saadaan käyttämällä oikeita varusteita ja tervettä maalaisjärkeä
Tarvittava kulkee mukana
Yleisimpiin vahinkotilanteisiin autosta löytyy tarvittava. Joskus vahingot vaativat kuitenkin erikoisempia varusteita.
Meillä on pääsy Milosanin varastoon ja LVI-tukkuun 24/7. Näin kaikki vahingot on mahdollista hoitaa vuorokauden ajasta riippumatta.
Osaavat ja kokeneet tekijät mahdollistavat tehokkaan tekemisen
Osaaminen koostuu kokemuksesta ja tietotaidosta vahinkotilanteissa.
Tätä tiimmimme on kerännyt jo 20 vuoden ajan. Saamme paikalle tarvittaessa myös sähkö- tai LVI-ammattilaisen.
Olemme tehneet vahinkosaneerauksen helpoksi
Sopimusasiakkaanamme voit jättää vahingon koko korjausvastuun meille.